Zamieszczone przez Jans
Octavia - przegląd 15 tys
Zwiń
X
-
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
-
-
Mi w serwisie powiedzieli ze tolerancja wynosi 5 % czyli+-750km, poza tym przeglad BKD po 15000 to 110pln (moj olej reszta ich), po 30tys koszt to (o ile dobrze pamietam) 350 pln tyle tylko ze doszedl filtr powietrza, pylkowy i wycieraczki do przodu (olej moj)nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Moje doświadczenia przy przeglądach są pozytywne. Po wszystkim dostaje liste z wykonanymi czynnościami serwisowymi. A miły pan informuje o ew. usterkach sugerując ich usunięcie w serwisie. Co do limitu kilometrów taktyka jest taka: jeżeli jest wszystko OK to nie ma problemu kasa jest kasa i zawsze zostaje w ASO jeżeli wykryją usterkę to słyszysz, że przegląd nie w terminie. I tylko twoja persfazja może wpłynąć na problem.
pzdrOII ambientna sztuka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greszczyn
pegieo : moim zdaniem przepłaciłeś . 530 pln , to zdecydowanie za dużo , za co ...... ? Jedna zasada , jedziesz na przegląd , materiały Twoje !
Ale dzieki za uwagi. Po prostu trzeba wiecej uwagi poswiecic znalezieniu odpowiedniego ASO, albo w ogole je olac :roll:
Czy ktos z was zdecydowal sie olac gwarancje i ASO. Hmm, moze w ogolnym rozrachunku by sie oplacilo?OCTAVIA I 1.9 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pegieoCzy ktos z was zdecydowal sie olac gwarancje i ASO. Hmm, moze w ogolnym rozrachunku by sie oplacilo?
ehhh, chcialbym dozyc czasow, kiedy nie trzeba bedzie tak sie pieprzyc i trzasc o oddawanie samochodu do warsztatu, wszystko jedno ASO czy nie, z tego co obserwuje to zaden z moich jakichs tam zagranicznych znajomkow w ogole nie rozumie tego problemu, ktory ciagle walkujemy :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
W moim przypadku warto bylo miec gwarancje, bo z xenonami cos sie stalo w kilka miesiecy po kupnie, potem padl przerywacz i byl koniec gwarancji. Generalnie przydalo sie przedluzenie gwarancji bo siadl wysprzeglik i na koniec zatarly sie kierownice w turbinie, ale to mozna bylo probowac reanimowac we wlasnym zakresie, a tak ASO wymienilo na nowa i spokoj :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftW moim przypadku warto bylo miec gwarancje, bo z xenonami cos sie stalo w kilka miesiecy po kupnie, potem padl przerywacz i byl koniec gwarancji. Generalnie przydalo sie przedluzenie gwarancji bo siadl wysprzeglik i na koniec zatarly sie kierownice w turbinie, ale to mozna bylo probowac reanimowac we wlasnym zakresie, a tak ASO wymienilo na nowa i spokoj :twisted:2.0tdi(seria nie seria) E100..
Komentarz
-
-
Witam ostatnio byłem na przeglądzie mam co 30 tyś lub 2 lata wymienili olej filtr oleju, filtr kabinowy dolali płyn chłodniczy, odgrzybiali klimatyzację, plus pozostałe czynności serwisowe typu odkręcanie kół czyszczenie zaciskow itd w sumie zaplacilem 568 zł dodatkowo dostałem gwarancję mobilności na kolejne 2 lata serwis wykonywałem w Nowym Sączy w ATOREMO bo w Tarnowie za taki sam przegląd chcieli ok 800 zł
Mariusz
Spoty Tarnowskie
Mam do sprzedania wyłącznik zespolony Octavia II po lifcie 5KO 953 507AS osłone poduszki kierownicy i tunel środkowy
Komentarz
-
-
Od chwili kiedy skończyła się gwarancja (po jednym roku), a to już 14 lat, moja noga nie postała w żadnym serwisie. W czasie gwarancji byłem tylko raz, i powiedziałem sobie że nie będę płacić olbrzymich pieniędzy za to co mogę z powodzeniem zrobić sobie sam i może nawet lepiej niz serwis. Po co przepłacać za czynności które można zrobić we własnym zakresie, jak wymiana oleju, filtra kabinowego, czy klocków? Po zatym te czynności sprawiają poprostu przyjemność w ramach "pieszczenia" własnego samochodu. Liczenie na to że skorzysta się z 12 letniej gwarancji na perforację, to bajki dla naiwnych.
Rozumiem, że nie wszyscy tak mogą, bo niestety potrzebny jest garaż z kanałem (mam taki), lub chociaż dostęp do kanału.
Komentarz
-
Komentarz